Sommarlov osv

Har inte gjort såå mycket i sommar, vädret har ju varit kata-fucking-strof, usch så fult väder vi har haft. Några få dagar har det varit sol, annars bara regn och molnigt.. Men jag har umgåtts med fina vänner, haft grillkväll på en strand, varit på visfestivalen, tappat reservtelefonen i vattnet så nu har jag en reservtelefon till reservtelefonen, räddat en manet, färgat Neas hår, spenderat 23 Juli med Malin, klippt av mina naglar och annat ointressant shit! Men nästa vecka blir det Ullared, haha! Vi ska va mä på tävä o bli kända vätt ni! Eller inte, men sist jag var i Ullared sprang jag runt i blöjjor, så det ska väl bli rätt nice, haha! Igåår så var jag, Emelie och Nea securityguards på Hojrock! Hahaha, fifan, först fick vi vara parkeringsvakter, rätt nice, sen så var resten av vaktjobben bara sega.. Fick sitta i stolar i 5 timmar typ, men rätt skojj när det kommer skojj folk. Kom fram en kille med mankini, stringtrosor, kalsonger och ett hundhalsband och hans kompis höll i kopplet. Dom undrade om vi ville smaka på hans skinka.. HAHA, dog nästan.. Men för att vi jobbade igår så kommer vi in graaatis idag, så vi ska dit senare vid typ, 9. Nu ska jag bara fortsätta klicka runt på intöörnääät och få tiden att gå. Skriver imorn eller nått. HEJDÅ!♥

Nattvattenkrig och korvgrillning.

Hallåj! Hemma efter en skitkul kväll/natt! Blev hämtad av Lollos pappa runt halv 3, där mötte jag och Hanne resten av gänget och sen var det bara att gå ner till båtarna och börja packa in grejjer! Jag, Nea & Lollo tog en båt och Aria, Jawad, Rasmus och Hanne fick åka med Lollos pappa! Sen kom vi fram till ön vi skulle bo på, packade ur och började sätta upp tälten! Sen fixade vi lite, satte oss vid berget och bara chillade, och Oscar och Benjamin hade kommit dit när vi satte upp tälten också.. Sen skulle vi grilla korv, men killarna fick typ inte fyr på sin grill, haha! Vi käkade lite, umgicks. Oscar och Benjamin stack så vi körde sanning eller konka i väntan på att Lollos pappa skulle komma med en kortlek, hahah! Vi gick tillbaka till tälten och skulle spela kort men vi snackade istället. Sen så skulle Lollo kasta bort ett nötskal och det hamnade på taket till killarnas tält, och då tog det ju hus i helvete och Arianit skvätte vatten på alla. Hela jag och min sovsäck var blöta.. Sen så skulle vi hämnas, men då sprang dom runt i skogen medans vi stod vi tälten och skulle skvätta tillbaka på dom, hahah! Sen till sist gav dom upp och kom fram, så vi skvätte tillbaka 3x så mycket.. Stackars Arianit blev asblöt, och hans tröja var fortfarande blöt när vi vaknade imorse, hahaha! Sen somnade alla runt 4-5, så vaknar man av Lollo och Hanne som står och kacklar utanför tälten redan 20 i 9.. Aja, vi gick upp, åt frukost och badade och solade lite, sen var det bara att börja packa. Sen kom jag hem runt ett eller något, ingen aning vad klockan var. Men vi har iallafall haft skitkul, minnen för livet! Nu har jag duschat och ska fräscha te ma lite för ikväll, taggar grillfest hos Malin! Ska bli kul, men nu måste jag ta hand om mitt hår som är lika trassligt som ett fågelbo, herrå!

im getting old, wtf

AJ! Har seriöst cpondast i stan just nu. Jag kan inte böja mitt vänsterben.. Omöjligt att cykla, nästan omöjligt att gå. MIN MORMOR GÅR SNABBARE ÄN MIG. Alltså,  aldrig mer cykla omkull. Jag har blodutgjutning på stooora områden precis vid knäleden. Det är i princip ett blåmärke, men det är "djupare" . Gör helt vansinnigt ont, och man kan få det om man slagit i ordentligt. Uscha, men jag är glad att jag slapp hjärnskakning! Tror dock jag hade fått det om styret inte varit ivägen, faceplant rakt ner i marken fifan. Nae, men jag spenderade dagen hos mammis, åt gott och lite. Kvällen med Josse, promenerade runt lite och några ungar från idrottslägret hälsade så glatt på oss. Wtf? Imorgon ska jag och mor till Blackstad och hälsa på hennes kompis som har kor. Hahaha dör, en av kalvarna heter Köttis :'( Men han har dock lovat att inte göra kalops av honom, ahahha! Men nu ska jag fanimej sova, trött som fan. Eller ja, sova, kommer nörda twittah och youtube innan, alltid samma visa. Men vi höörs!